Friday, August 14

Annonsspaning

Jag kollar alltid lokalblaskan på jobbet för trevliga utflyktsmål (läs loppisar/auktioner) inför helgen. Nu när jag har semester så blev jag lite rådvill tills jag kom fram till att de har ju tidningar på biblioteket! Verkade som en himla bra idé, men nu var både onsdagens och torsdagens tidning på vift just när jag var där och jag orkade inte gå runt och leta....

Väl hemma började jag söka runt lite på internet, men det är inte lätt att hitta något. Kollade i alla fall in de auktionsfirmor runtom som har websidor och visst - Auktion i Roasjö imorgon klockan 11!

Låter som en plan. Och är det tråkiga saker där tror jag att jag tar en runda till Skene, Erikshjälpen och Örbygården. Och kanske kan jag kunna kika in på Östhjälpen eller vad det nu heter, det andra stället som varit stängt när jag varit där...

No comments: