Monday, September 14

minst två mille tack!


Om jag hade två miljoner så hade jag köpt detta på stört! Orörd funkis liksom!

Skulle inte förvåna mig ett dugg om de som köper det blåser ut allt och förstör det. Ingen respekt.. Det borde skrivas in någon klausul i köpekontraktet att originaldetaljerna måste vara kvar! Visserligen kan väl nålfiltsmattan och gabondörrarna få offras! Men serveringsgången! Kaklet i badrummet/toaletten! Me like!



Sedan blir jag alltid så misstänksam när det saknas bilder på något rum i huset. Vad är det för fel på köket här till exempel? Inte en bild, bara på serveringsgången och matrummet. En stor läcka?? Har det växt upp ett träd mitt i rummet (med den vildvuxna trädgården är det ju inte omöjligt..!) Är det någon som fullständigt trashat köket med ett slagträ? En hiddiös renovering kunde de väl visat en bild på, det är ju mängder av hus som har fruktansvärt renoverade kök.. Näe, tro mig, det är något allvarligt fel på köket.

No comments: