Sunday, October 4

Hittat en!



En assistent modell äldre!

Det är lustigt, ibland letar man efter saker i flera år och helt plötsligt står de där, den gången man bara smitit in på loppisen en kvart innan stängning. Var inne på BBC i onsdags, såg denna men köpte den inte då, eftersom det inte fanns någon degknådare med. Ångrade mig när jag kom hem och bestämde mig för att hänga på låset på lördagen. Jag har ju en assistent redan och delarna är ju samma så degknådaren gick ju att byta. Kom till BBC på lördagen och såg inte assistenten i hyllan - ve och fasa någon hade hunnit ta den på de få minuterna som de haft öppet, tänkte jag! Sen såg jag att den stod längst in, bakom alla andra apparater. För 70 kronor fick jag den. Funkar finfint och är nästan som ny i lacken, dvs inga skavmärken!

No comments: