Tuesday, December 29

Oh Christmas Tree, oh christmas tree

Bara för att vara motvalls kärring så lägger jag upp en massa julbilder såhär några dar efter julafton. Såhär i mellandagarna när alla tidigare julivrare redan slängt ut gran och allt som är rött - jag måste erkänna att jag fattar inte riktigt den här stressen med att få bort allt så fort som möjligt? Man stressar och pyntar för att få allt perfekt som man vill ha det, sen njuter man av det i tre, kanske max två dagar, å sen slänger man ut det? Nu har jag inte så julpyntat med tomtar och grejer överallt så det är kanske därför jag inte tröttnar?

Julen varar ända fram till påska! Eller i alla fall till trettondan för mig! Vilken är lite tidigare än det traditionella slutet på julen, vilket egentligen är tjugondag knut!

No comments: