Saturday, January 30

Listed

Lånar en lista från Linda K, som i sin tur lånat!

DAGENS VILL HA: hmm, ångrade lite att jag inte köpte stövletterna på Monki.. nedsatta 75% oxå!
DAGENS KLÄDSEL: Bekvämt å foträt.
DAGENS SMINK: Usual grejs
DAGENS FRISYR: Mössfrisyr, med en mycket irriterande tofs som inte ville ligga..
DAGENS HÄNDELSE: Regissörern till sista filmen dök upp!

DAGENS LÅT: Maia Hirasawas
DAGENS PLANER: Till Gbg å shoppa, fika, luncha och filmfestivala!
DAGENS SAKNAD: Inget

DAGENS DUMMASTE: inte mycket dumt alls
DAGENS SJUKA: Kände mig lite täppt i morse, men det släppte. Dagens hussjuka var ett rinnade rör, som jag ringde hyresvärden om - så det är också friskt nu. Fast jag undrar var det var, det har runnit sedan i förrgår...
DAGENS DROG: Kaffe!!!

DAGENS ROLIGASTE: Skeletons, brittisk film!
DAGENS TRÅKIGASTE: Sovmorgonen försvann ju
DAGENS FAVORIT: Min nya prickiga kjol!
DAGENS KÖP: ohh, två klänningar, en kjol, en mössa, biobiljetter, fika, lunch m.m.
DAGENS HUMÖR: Toppen!

DAGENS ORD: Dagens utnötta uttryck - "åh herregud, vad här är halt!" Tappade räkningen efter fjärde, femte gången!

No comments: