Thursday, January 21

Vad gör de på banken efter tre?

Glöm vad de gör på banken efter tre - fråga istället - Vad gör de på banken i Smålandstenar?!?! Skulle flytta över lite pengar och avsluta kontona där för att ha alla konton på samma bank. Det var inga större problem när jag gick in på mitt eget bankkontor - hon knappade och hade sig. Klart. "Nu tar det två-tre veckor"

Två -tre veckor?!?!? Vad är det som tar sådan evinnerlig tid? De skulle inte skicka fler papper för påskrift av mig utan allt var klart i och med min underskrift och legitimering. Det är väl klart att banken här kanske måste skicka originalet med min underskrift till banken i Smålandstenar, men ett brev kommer ju fram dagen därpå? Och sedan är det väl bara att knappa in rätt saker på datorn så är det gjort? Tydligen inte.

Vad hände med två till tre bankdagar liksom?

No comments: