Wednesday, February 10

Statusen är fascineradoch förundrad

Idag är jag mer fascinerad. Och ett tag där kände jag mig lite påhoppade faktiskt..

Fascinerad över att vissa tydligen känner sig påhoppade av mail adresserade till alla, att de tydligen tar dessa personligt. Vilket idag ledde till ett personligt påhopp på mig, kändes det som i alla fall. Men frågan är väl om detta problem inte mer ligger hos dem själva egentligen? Mailen i sig gällde vissa ordningsförslag, som exempelvis ta hand om ditt eget skräp när det gäller rum flera använder, och var rädd om de allmänna sakerna.

Även fashinerad över att jag var den som efteråt fick fråga hur JAG mådde. Tack bra, det är inte jag som gör personliga påhopp eller tar åt mig...

2 comments:

anne said...

dom som reagerar på sånt här är ju såna som känner sig träffade!

malla said...

så sant! :)