Friday, May 7

Loppisläget inför denna helgen

Ännu en helg loppisspäckad helg! Dock kommer jag nog mer fokusera på FashionDays under lördagen! Möjligen kan jag klämma in någon loppis!

8 maj - Vegby, Sämshov kl. 9:00

8 maj - Hökerum,
På f.d. sågen, Hökerum kl. 9:00

8 maj - Byttorp kl. 10:00. Backluckeloppis.

9 maj - Gårdsauktion i Ambjörnarp kl. 11:00, visning från 9:30 (håla mitt ute i ingenstans på gränsen till Småland, följ bara 27:an mot Gislaved..)

9 maj - Hestrafors kl. 10:00

9 maj - Mjöbäck, Hagalund kl. 10:00

9 maj - Holsljunga Stråvi kl. 10:00

9 maj - Tvärred kl. ??? Har inte kunnat utröna vilken tid, jag körde bara igenom Tvärred i lördags och såg skylten med datumet men såg inte vilken tid. Förmodligen 9.00 eller 10.00. Update - Tvärred är den 15:e, nästa vecka alltså! Hoppas jag inte lurade ut någon dit... sorry isf!

Jag hade ju först riktat in mig på auktion på lördagen, utrustad med mamma, pappa, fikakorg, regnkläder, varma kläder och kanske en jägarstol! Men nu har de ändrat datum och den är på söndag istället och då har vi redan bokat in Hestrafors. Dessvärre är loppisarna något utspridda under söndagen. Holsljunga och Mjöbäck borde kunna kombineras om man bor neråt det hållet, men där det gäller Hestrafors och Tvärred så ligger de åt helt olika håll.

2 comments:

elisabeth said...

Tvärred är den 15e!

malla said...

Fasen också, då såg jag fel! Jag körde förbi för snabbt... Då får den vara med nästa vecka istället! :) Tack för påpekandet!