Monday, May 3

Reklampåverkad


Gratis träning bara genom att , eller hur var det nu?? Tror inte ett dugg på det där.. Men jag har snöat in på Reebok Easy tones, provade dem på Stadium förra veckan, och de var sköna. Jag tycker ofta att vanliga träningsskor är så klumpiga, men det var inte dessa. På Stadium hade de bara den svarta å guldiga färgen. Och guld är ju inte min tekopp.. Klickar hem dem i rätt färg istället, tänkte jag.

Men fasen heller - Slut. Finns inte i den storleken. Finns inte i den färgen. Idag var jag runt i de andra sportaffärerna på stan bara för att upptäcka att de inte heller hade skorna..


Gjorde en sista desperat sökning på Pricerunner och hittade dem först på Ellos, klickade mig in på Ellos sida - Slut!!! Kollade vidare på Pricerunner, hittar dem på La Redoute - och jippie, där fanns de och i rätt färg och storlek också!! (Hur ologiskt är inte det då- Ellos och La Redoute ägs ju av samma koncern - Redcats - också har de skorna i båda katalogerna, fast den är slutsåld i den ena?!?!?)
Registrerar mig, lägger de små skosingarna i kundkorgen och slutför köpet. Eftersom de har en så underbar leveranstid på 5 till 10 veckor så blir det en lång, spänd väntan på om jag verkligen får dem!

No comments: