Friday, June 25

Fat chick...

Rusade in påå Lindex hemma i Gislaved så här på min lediga dag och skulle ha en hudfärgad underklänning (jaaag vet, väldigt förra århundradet, men, men..) De hade en hel del olika så jag tog med mig ett par in i provrummet.

Provade och ratade, provade och ratade.. Det slutade med att jag bestämde mig för en sådan här (fast hudfärgad då)

.. i storlek 48-50!!!!!!!!!!!!!! Haha! Jag provade en 38 också, men den satt som en ålaskinn... Jag vill ha underklänning främst för att klänningarna sitter bättre då och för att jag har ett par klänningar som är i genomskinligaste laget. Inte för att trycka ihop mina former.. 48-50 sitter bra fast den sitter givetvis inte åt eller håller in så mycket!

Tjejen i kassan undrade nog när jag köpte underklänningen i 48-50 och sedan en klänning i S!

1 comment:

Eke said...

"hemma i gislaved"?