Saturday, January 15

Strike a pose

Skulle fota mina fynd, vilka Rufus var väldigt intresserad av. Vanligtvis är katter svåra att fota, att få att sitta still när de ska fotas. Not this kitten appearently!

Åh! Va! Fotar hon? Mig!
Ok, blir det bra såhär, ser du hur jag make lööve to the camera?

Eller kanske såhär? Det här är min lite busiga pose.

"All right, Mr. DeMille, I'm ready for my close-up."

Åhå, en kompis? Måste nosa på honom!

Me and my friend the hat cat

Näe, nu får det vara nog. Jag vill också var med på bild (fast helst inte, men lillkatten kan ju inte få all kameratid..)
Äntligen ett kort utan katter! Yllekjol 20 kronor och pälsmössa 40 kronor, allt Gärdhem.

2 comments:

Anonymous said...

Tjihoo! Vilken trevlig blogg, jag är nu nån slags brevvän.
Malin

malla said...

Å så trevligt med en ny "brevvän"! :) Välkommen!