Thursday, March 10

Loppisvår?

Lurar på när de bra loppisarna börjar anordnas. Hittar ingenting i småannonserna eller på idrottsföreningarnas hemsidor.

Den enda jag lyckats lista ut än så länge är Limmared, den 26 mars 13:00 (tror jag). Men då är det ju förvisso loppis i auktionshallen på lördagen och samlarmässa i Limmareds Folkets hus lördag OCH söndag. 26 och 27 mars i Limmared alltså!

Sandared SOK har loppis den 27 mars klockan 9:00, klubbstugan i Nordtorp.

Men som sagt, inte mycket till info om några längre fram. Förmodligen kommer det bara välla upp en massa loppisar april-maj!

2 comments:

Anonymous said...

Jag är så glad att du har koll på loppisarna i våra trakter. Eftersom jag inte har BT kan jag titta in på din roliga blogg och få tips. Även om jag inte kommenterar så ofta så tittar jag in varje dag!

CarinaC

malla said...

Du är så välkommen så! :)

Även om uppdateringen här varit dålig på senaste tiden.. Blir nog bättre nu när loppissäsongen snart börjar. Då vaknar jag till vettu! :)