Monday, April 11

Rakspegel


Hade nästan glömt att jag fyndade en spegel i Limmared i mitten på mars, mest för att jag tvingade pappa att ta med den ut när han köpte sina ramar (ni vet, köp fem saker betala för fyra, är man smålänning så är man! Nu fick ju förvisso pappa betala mer för ramarna, men jag inbillar mig att de inte tog mer än fem kronor för spegeln) Sedan har spegeln blivit stående hos mina föräldrar så det är därför jag har förträngt den.

Jaja, fin rakspegel med glashylla till en liten toalett i alla fall. Passar ju fint till det där handfatet jag gav en 10 för på auktion förra sommaren.

Man kanske ska börja i den änden - köper alla inredningsdetaljer och bygger hus utifrån det? Jag har ju samlat på mig lite allt möjligt, handtag till skåp, handtag till dörrar, bakelitljusknappar och jag har till och med att par gamla pardörrar stående på logen, dock utan karm.

No comments: