Saturday, June 25

Världens bästa loppa!

Jag hittar alltid finfina saker på auktionshuset i Limmareds loppisar, kan inte fler auktionsförrättare ha loppis! Himla bra idé, tycker jag! Här är fynden från senaste tillfället, Glasets dag förra lördagen.

Burkar, gamla kaffeburkar? Fyrverkerier ser det ut att förställa i alla fall.

Örhängen, clips eftersom jag inte har hål i öronen.. De små rosorna är ju underbara!

Pälsmössa (alternativt en katt, flera trodde jag hade det i korgen!)

Pälsmössan passar väldigt chict ihop med guldväskan, om man nu skulle behöva gå på vinterbal i något palats eller så!

Ett stycke tyg. Kan för allt i världen inte lista ut vad som är avigan å vad som är rätan dock.. Tillräckligt mycket tyg så det räcker till en fin klänning i alla fall.

Som jag har letat efter en sånhär, men de jag hittar har varit fula eller sålts till överpris. Men nu så!

Bits and pieces, knästrumpor, skärp å ett trekantsnät att ha över papiljotterna!

Hela alltet å lite till för 80 kronor! Kärlek!

No comments: